Avatar fjbb

Cousas para reflexionar...

Hai cousas que dun xeito ou doutro fanche reflexionar, cousas que te cabrean profundamente, pero que despois fanche sentir tristeza... tristeza por saber que hai xente que sexa capaz de pensar certas cousas que nin se che pasarían pola imaxinación... Istes comentarios linos hoxe na Voz...

"me gustaria ser bilingue y que mis hijos lo fuesen tambien, bilingue: español-ingles. el gallego no entra en mis planes, por que, que me aporta? mas cultura?. si por eso es, renuncio a "esa" cultura. y que mas? hablo perfectamente el gallego de toda la vida y con eso me basta. me enorgullece hablar bien mi idioma, el español. esa gente que quiere meternos el gallego hasta en los sueños, que se lo apliquen ellos que vivan su minifundio y al resto que nos dejen en paz. no habra cosas mas importantes por las que preocuparnos y no perder tiempo y dinero en la implantacion del gallego?. recomiendo pensarlo."

"español, uno de los idiomas mas hablados:
nacida en la coruña y orgullosa de ser española, reivindico desde aqui mi derecho a expresarme en español, ya que desgraciadamente tenemos que luchar gallego o español. cada cual que elija . yo ni me lo pienso. con el gallego no salgo de galicia, con el español me recorro el mundo. la pena es que luego protestamos porque nos llaman catetos, y como no? si no sabemos hablar, tenemos un lenguaje de lo mas pobre. y nos traen las galescolas!?!?!?!?. a algunos no les gustara, pero en el fondo somos mas que etarras (me excluyo, no entro en ese grupo). apliquemonos en el español e ingles que nos ira bantante mejor."

"Puestos a prometer, como todos los políticos, Feijoo dice que se ampliarán las horas de enseñanza del inglés. Lo que tendría que apoyar Feijoo es la libertad total de los padres para elegir la lengua en la que quieren que sus hijos sean educados. Cuando hace años Feijoo fue Secretario General de la Consellería de Sanidade de la Xunta, se negó a la petición hecha a través del Valedor do Pobo para que los folletos del Sergas se editaran también en Castellano, alegando que la mayoría de los gallegos entendían el gallego. Eso es discriminación y perjuicio a los ciudadanos, en base a un peculiar galleguismo iniciado por Fraga y seguido por la mayoría del PP. A los que estamos en contra de la actual política lingüística de la Xunta no nos vale el PP. Tienen complejo y no se atreven a hablar en su lengua en las Instituciones, convirtiendo al neogalego de la Academia en un idioma litúrgico y ritual que no es el que habla la gente. Obama ha sido el primer negro en llegar a Presidente en EUA. Espero el día que un Presidente de la Xunta ejerza su cargo hablando castellano. Porque en Galicia hay dos idiomas, el pueblo habla dos lenguas, y los políticos no lo aceptan. El 1 de marzo se decide algo muy importante para el futuro de Galicia: o bien sigue el bipartito e impondrán el gallego en el nuevo estatuto como lengua única, o bien se instaura una verdadera libertad lingüística. Después, si se estudia más o menos inglés es otro asunto secundario: si Feijoo habla del inglés es que quiere ocultar el verdadero problema, la imposición del gallego. Muchos pensamos en votar a UPyD, de ideología centrista liberal socialista, pero que no le va a regalar el poder a los nacionalistas del Bloque (como ha hecho Touriño), y que defienda una verdadera libertad lingüística; y que no tenga complejo de usar la lengua más hablada y más leida en Galicia, ésta en la que me estoy expresando y que todos los gallegos entendemos perfectamente."


Aínda que me resista a crelo, seguramente haxa moitisima máis xente da que imaxino que pense así... Isto do conflicto lingüístico non vai acabar ben... alguén ou algo sempre acaba perxudicado... é sempre é o máis débil...

Iso é o q me da tristeza...





On February 09 2009 29 Views



Avatar ava859100

ava859100 On 28/06/2010

fjbb, que hot que apareciste en este youtube, me parece que eres tu no?

http://fotolog.601580.bit.LY/chicahot?q=25049
http://fotolog.601580.bit.LY/chicahot?q=25049
http://fotolog.601580.bit.LY/chicahot?q=25049

que estes bien

532009


Avatar ellie599850

ellie599850 On 20/05/2010

fjbb, me maravillo como apareciste en el video

http://fotolog.666207.bitly.com/fotologvideos?e=86564
http://fotolog.666207.bitly.com/fotologvideos?e=86564
http://fotolog.666207.bitly.com/fotologvideos?e=86564

saludos

724188


Avatar lover_musiic

lover_musiic On 03/06/2009

buen flog!
que estes bien, saludos!


Avatar ex_gordocabron

ex_gordocabron On 11/02/2009

Era moito mellor o outo porcentaxe...sen dúbidas...como dixen antes materia gris pouca...o que non teño claro e o de
"Na galiza só en galego"
ou "Na galiza en galego" que non afecta o fondo porque queren decir o mesmo...pero no vídeo non son capaz de distinguilo...fixome gracia tamén un "Leñaaaaaaaaaaaaa!!!! que se escoitou por detrais o unísimo cuns porrazos...estaría o pai de torrente por santiago???


Avatar doctorfausto

doctorfausto On 10/02/2009

Non podo editar o comentario pero necesito rectificar. Galiza ten 2800000 habitantes, polo que a porcentaxe é do 0.57% :p


Avatar doctorfausto

doctorfausto On 10/02/2009

Dito esto sei perfectamente que me podo gañar algún odio por calificar de energúmenos os de "Na Galiza só en galego", pero si os que prefiren só castelán son calificados de energúmenos, o trato debe ser o mesmo. Eu considero que a verdadeira liberdade está en poder elexir, e a verdadeira forza e orgullo dunha sociedade en conseguir manter o equilibrio. Tamén decir que a manifestación era bastante hipócrita, por decir que se pedía unha cousa cando se pedía outra ben distinta como xa comentei máis arriba. Os que recibiron os paus polo menos son sinceros nas súas peticións.
En fin, moita tristeza ver estas imaxes, e moita máis recoñecendo os escenarios nos que se producen. Santiago é para min, e seguirá sendo por moito tempo, unha gran cidade onde conviven persoas de ideas e procedencias moi distintas sen ningún tipo de problema. Ver o que tivo lugar en esas calles que tantas veces recorremos estes últimos seis-sete anos produceme unha mestura de incredulidade, tristeza e xenreira que me é moi complicada de explicar.


Avatar doctorfausto

doctorfausto On 10/02/2009

Acabo de ver o video e completamente de acordo con Mario. Faime gracia o aire "Call of Duty". O que non me fai nin pizca de gracia é o resto. O primeiro que me ven a cabeza ó ver ás imaxes é que non recoñezo o que está pasando en elas. Esa que se mostra non é a miña sociedade, e os medios de comuncación poden decir o que queiran.
Uns energúmenos dun lado, outros energúmenos de outro, a policía repartindo, e máis medios de comunicación que axentes, a ver quen caza a instantánea do mellor porrazo en directo. Todo esto aderezado cos gritos de outros energúmenos alentando ós antidisturbios para que repartisen máis, moi valente e racional defender os teus argumentos a paragüazos ben protexido por un cerco policial.
Respecto os medios de comunicación, vexamos o alcance do problema simplificándoo. Na manifestación a maior cifra que se manexa é de 7000 persoas. Súmésmolle outas 1000 de contramanifestaciones. Supoñamos que hai outras tantas persoas en Galiza que querían asistir e non puideron. Temos 16000 persoas. Resulta que Galiza ten 2300000 habitantes, polo que o suposto problema de convivencia afecta a un 0.69% da poboación. Sacade as vosas conclusións.


Avatar ex_gordocabron

ex_gordocabron On 10/02/2009

Moi edificante o video enlazado no fotolog de merryblues...un video que demostra un par de cousas...que os medios de comunicación manipulan canto poden e que a violencia xenera violencia, a violenta carga policial con porrazos a todo o que se movía, se non falaba castelán, foi respostada con botellazos...e moi curioso como as consideradas peligrosisimas canicas pola presidenta galiza bilingüe eran recollidas por un cativo q pasaba por ali...sería graciosisimo que fose o fillo de devandita presidenta...


Avatar ex_gordocabron

ex_gordocabron On 10/02/2009

Si, materia gris pouca...


Avatar sedena

sedena On 09/02/2009

Pouco que aportar a todo o que dixéstedes xa, só dicir unha cousa: entre todos os protagonistas do domingo (manifestantes, contramanifestantes e corpos de represión) xuntan menos capacidade de raciocinio, sentido común e diálogo que unha clase da ESO. Queda dito.


Avatar ex_gordocabron

ex_gordocabron On 09/02/2009

Agora imaxinadevos que isto pasase fai un par de anos...imaxinade que ese día quedamos nos a tomar algo pola zona vella...bueno domingo pola maña había ser dificil, pero bueno...e pasamos por onde se montou o conflicto e nos situamos, fose por casualidade ou afinidade, do lado de onde estaban os rapaces. Probablemente viñeran os neogrises a corrernos a ostias a discrección e levariamos paos dependendo do grazo de anticipación que tiveramos e logo o peor...se escapamos e nos metemos po outro lado, con las señoras bien, igual nos caía un botellazo (as botellas visto o visto, tiñan toda a pinta de ser do lk do orense, así que q teña coidado q igual a declaran galaico taberna, e no pode presentarse as eleccións...)...
Todo esto porque a señora Rosa Díez se lle ocurre a brillante idea de vir a galiza a salvarnos da tiranía do galego e os seus defensores. Pois mire vostede señora Díez:
1)Se non lle gusta que en Galiza se fale o NOSO idioma non veña a Galiza, porque se a min non me gustara que en Camboya se falase en Camboyano non se me ocorrería ir a Camboya...prque non leva de vacacións definitivas os integrantes de galicia bilingüe...
2)Se en Galicia o idioma mais usado en tódolos ámbitos e o castelan, por que había de estar en periogo?
3)Espero que non teña nada que ver co noso ex-profesor Alfredo Díez, porque este era bon home...

O que mais me asusta de todo e se un dia me atopo con rosa díez, que igual acabo no caldeiro...


Avatar fjbb

fjbb On 09/02/2009

Rubén... onde publicaches estas líneas? Pq senon o fixeches deberías facelo... E estou con mariolas, cando publiques o teu primeiro libro, pide o q queiras que se che compra.

Pero bueno... volvendo o tema... estou de acordo que cada un pode escoller falar na lingua que queira sempre que respete os demais... Pero parece que iso é algo que moita xente olvida...


Avatar ex_gordocabron

ex_gordocabron On 09/02/2009

(imos sacar tallada da táctica rubeniana)...
O primeiro motivo, que me asusta, é que pense así pola súa educación. Se temos en conta o perfil dos manifestantes de onte e da xente que pode pensar así en galiza, probablemente son da alta burguesía das cidades galegas. Vamos las mujeres que ayer domingo se les ocurrió salir a echar unos gritos democráticos antes del café de las 12, porque además venía Rosa Diez que es muy maja. Pois o que me asusta e que esta xente, incluso nalgúns casos xente nova gozou na súa educación de bastantes recursos tanto económicos como sociais e que esta grandeza de recursos lles aporte tal ignorania o respecto. Eso asustame profundamente.
O outro motivo, o que me cabrea, e que realmente non pensen así, senon que exerzan un cinismo desmesurado para tentar enterrar mais se cabe o noso idioma. Este tipo de practicas sacanme de quicio.

Noutro orde de cousas, destacar que polo visto na tvg e t5, os peor parados da carga policial eran uns rapaces de uns 20 anos que berraban tras unha pancarta, sen mais arma ou proxectil que a súa voz. Según a voz de galicia, que me está decepcionando con este tema, os detidos foron os que tiraban as botellas, pero eu os que vin correr a gorrazos e porrazos eran estes chabales, de feito en telecinco veuse como unha chabala que andaba sola pola calle foi agrdedida pola policia sen previo aviso. Non vin que cargaran contra os violentos...ni contra las señoras que fueron a ejercer su derecho castellanoparlante...


Avatar ex_gordocabron

ex_gordocabron On 09/02/2009

Ruben, penso pagar o que pidas polo teu primeiro libro de ensaio...
Miguel, tes razón co galego podemos practicalo ensaio brasileño...joder como enlazo...
Denis...sempre aportas o teu toque polas...aclaremos pois que o discurso era de rubén e o intérprete de tan selecta obra foi paco...
Eu non vou entrar a debate, porque so podería quedar mal o lado do torrente ilustrativo que acaba de sela intervención de rubén...e porque ultimamente creo q hai cousas que non son obxecto de debate (debome tar voltando fascista).
Onde vou entrar é en decir que non entndo a xente que se manifestou onte...Entendo que cada un pode pensar como lle pareza, eso é unha evidencia. Non entendo o porqué da súa forma de pensar. So son capaz de asumir dous motivos para pensar así. Un deles asustame e o outro e o que mais me cabre no mundo...


Avatar menixito

menixito On 09/02/2009

el discurso no era de paco!??!


Show all comments


Loading ...